PPC kampaně a kontextová reklama

PPC reklama patří mezi velmi efektivní formy propagace vašeho produktu či služby ve vyhledávačích. Je levná, účinná a perfektně měřitelná.

Co je kontextová reklama?

Klasické reklamní proužky (bannery) trpí jednou zásadní nevýhodou - zacílit banner o výfucích automobilů jen na weby, které se automobily zabývají, je velmi pracné, často až nemožné. Ve výsledku se banner zobrazí i lidem, kteří jsou zcela mimo vaši cílovou skupinu.

Kontextové reklamní systémy tuto nevýhodu nemají. Kontextové reklamní systémy totiž analyzují stránku z hlediska jejich obsahu (kontextu) - zjistí, že stránka je o automobilech a reklamu, kde prezentujete výfuk zobrazí automaticky! Naproti tomu na stránce o ledničkách reklamu nezobrazí a vy tak nepřicházíte zbytečně o peníze.

Kontextová reklama je tedy perfektně cílená přesně na vaši skupinu zákazníků!

PPC reklama

PPC reklama je speciální forma (většinou) kontextové reklamy s (příjemně) upraveným platebním modelem - neplatíte totiž za zobrazení reklamy, ale až za samotné kliknutí návštěvníkem na reklamu (PPC je zkratka z Pay Per Click, neboli "Plať za kliknutí")!

Kde se PPC reklamy objevují

[image]ppc.jpg|200|auto|PPC kampaně|right-float[/image]

Kontextové PPC reklamní kampaně dosáhly svého největšího rozmachu díky vyhledávači Google, pro který jsou hlavním zdrojem příjmů. Zobrazuje je mezi výsledky vyhledávání přesně na místech, jak ukazuje přiložený obrázek.

Princip reklamního systému od Googlu převzali prakticky všechny hlavní české i světové vyhledávače. Inzerovat tak můžete třeba i na Seznam.cz či ve vyhledávači Centrum.

Kontextově můžete reklamu cílit prakticky na všech českých obsahových webech.

Výhody PPC kampaní od nás

  • Detailní návrh struktury kampaně - zvolíme slovní spojení, na které je malá konkurence a zároveň nízká cena za proklik, nalezneme stovky synonym hodících se pro váš web, pomůžeme navrhnout celé kampaně a šetříme vám čas a peníze!
  • Znalost mnoha PPC systémů - reklamu umíme zacílit nejen na ty nejzákladnější české vyhledávače Seznam nebo Centrum, ale umíme nastavit i jednotlivé jazykové varianty na Google, dostanete možnost cílit i na jednotlivé země!
  • Nízká cena za klik, obvykle v řádu korun za jedno kliknutí.
  • Podrobné statistiky - počty prokliků, akce uživatelů, víte tedy přesně, jak je reklama účinná!

PPC reklamní kampaně se perfektně hodí jako doplnění k optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Zatímco výsledky SEO se projeví až po určité době, PPC kampaně se zobrazují ihned po jejich spuštění.

Také uvažujete o propagaci vašeho webu pomocí PPC reklamních kampaní, které jsou levné, mají velký dosah a jsou perfektně měřitelné? Kontaktujte nás a my vám připravíme nezávaznou nabídku s plánem na zvýšení návštěvnosti vašeho webu pomocí PPC reklamních kampaní ve vyhledávačích.

Aktuální projekty

Sportoviště Sušice

Webdesign, snadné ovládání redakčního systému, rezervace, kalendář, pravidelná tvorba obsahu... Stovky návštěvníků denně díky internetovému marketingu.

Puzzlepoint.cz s.r.o.

20000 produktů, stovky kategorií, pokladní online systém, sklady, zahraniční mutace, propagace v zahraničních vyhledávačích...

Leasyn s.r.o.

3D zobrazení produktů, pokročilé filtry, responzivní design sklady, práce se zákazníky (CRM), správa sociálních sítí...

HMStudio a.s.

propojení na informační systém Helios, tisíce produktů a objednávek synchronizované se sklady a účetnictvím.